پنجمین سا لگرد مشعل مبارک باد
    نذ یر احمد (ظفر)     نذ یر احمد (ظفر)

 

در ز مره وب سا یت های انترنتي که خود از جمله و سا یل ار تباط جمعی الکتر و نیکی است ؛ وب سا یت های بیشمار ا فغا نی عرض وجود نموده و مصدر خد مات شا یا نی گر دیده ؛ اگر با دیده حقبینا نه نظر کنیم ؛ وب سا یت مشعل  در صفوف مقدم تری قرار دارد و بید رنگ نشرات خود را ادامه مید هد  که اگر از لحاظ ژور نا لیزم این وب سا یت را مورد تحلیل قرار دهیم بحثی جدا گانه را ر قم خو اهیم زد و با اختصار میتوان گفت که این وب سا یت نه تنها از لحاظ گروپ همقلمان متمول است بلکه از لحاظ نشر مطالب  و مرا عات اصول و موازین ژور نا لیزم در سطح قا بل ملا حظه قرار دارد .

خوا ندن و مطا لعه مطا لب هر وب سایت برای هر بیننده کار آ سان است مگر پیشبرد نشرات یک وب سایت کاریست مشکل و حو صله طلب که فر هنگیان ما ازین تد بیر بزرگ بر خور دارند .

ما اکنون شا هد پنجمین سا لگرد نشراتی ماهنامه و وب سا یت وزین مشعل هستیم که با تجر به پنجسا له ؛ محبت پنجاه سا له را در دلهای خواننده گان کسب کرده است.

در حا لیکه پنجمین سا لگرد ماهنامه مشعل را به دست اندر کاران ؛ هیات تحریر و سا یر فر هنگیان عرض تبریک میگو یم ؛ یقین کا مل دارم که این مشعل تا بنده تر از هر روز نور افشانی خواهد کرد .

 

 

                                     با عرض ادب و ادای احترامات فا یقه                                     

 

                          

                    ایا لت ور جینای امریکا مورخ 23 اپریل   2007

 

 


April 24th, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها